Thursday, September 3, 2009

ogos dah berakhir

Salam 'alaik

Segala puji bagi Allah, selawat dan salam ke atas Muhammad, Rasulullah.

Jutaan terima kasih buat para pengunjung sekalian. Maaf atas segala kekurangan di bulan yang sudah.

Sudah agak lama saya tidak mengemaskinikan blog ini. Hal ini kerana terdapat beberapa isu yang harus saya utamakan berbanding blog ini sepanjang ogos yang baru sahaja melabuhkan tirai sekaligus memberikan ruang untuk september yang sudahpun 3 hari berlalu. Sebenarnya itu bukanlah alasan, tetapi jika ada yang tertanya-tanya sebabnya, itulah jawapan yang akan saya berikan.

Selain itu saya juga turut mengalami krisis idea yang agak teruk, namun bukanlah bermakna saya tidak berkarya, cuma saya merasakan karya-karya tersebut terlalu peribadi dan tidak sesuai untuk dikongsikan bersama pembaca.

Oh, sebelum saya terlupa, selamat ulangtahun kelahiran untuk rakan-rakan yang ditakdirkan lahir dalam bulan september ini. Semoga bertambah kukuh keimanan dan bertambah amalan kebaikan. Tidak lupa juga, semoga segala impian kalian jadi kenyataan.

InsyaAllah, saya akan cuba untuk memastikan blog ini supaya dikemaskini dengan lebih kerap semula pada bulan september ini. selamat beramal di bulan ramadhan al-mubarak dan selamat membaca.

-thinkaholic-

6 comments:

  1. 'mengalami krisis idea yg sgt teruk'...krisis ekonomi xde? :P

    ReplyDelete
  2. krisis ekonomi tu dah macam sinonim dah. tak sebut pun dah tau. hahaha

    ReplyDelete
  3. sahara..idea di sahara..sahara...aku tunggu karya,walau xseperti ekspetasi kau

    ReplyDelete
  4. terimakasem jebatt. haha.

    selamat berusaha di bulan september.

    goodluck!

    ReplyDelete
  5. wah....bez2 ko nye pantun...congrate!!

    ReplyDelete
  6. mike-L-
    sahara mane pulak ni? hahaha

    lttlgjh-
    same2.
    yeah. selamat berjaya utk timah juge. hehe

    nisaa-
    cam salah entri je komen ni. hahaha
    tapi apapun, time kasih byk2 ye. haha :)

    ReplyDelete

It may take me hours, days or even months, but I WILL reply to your comment(s). Godwilling.