Saturday, May 9, 2009

mei datang lagi

Salam 'alaik

Dalam kelekaan kita mengejar kehendak dan kemahuan masing-masing, berlalu sudah masa perlahan-lahan meninggalkan kita, dan Mei datang lagi selepas setahun genap meninggalkan kita.
Sebelum itu, maaf saya pohon daripada pembaca kerana gagal menerbitkan entri baru dalam kadar yang lebih cepat. Hal ini berlaku atas beberapa faktor. Salah satunya kerana keperluan untuk saya menumpukan perhatian menghadapi penilaian dari sistem pendidikan sekular sekaligus membataskan masa untuk saya meluahkan idea-idea yang terpacul di benak pemikiran ini.
Dan kini, saya sudah pun selesai menghadapi penilaian-penilaian tersebut.
InsyaAllah, selepas ini saya mempunyai lebih banyak waktu terluang untuk berfikir dan menulis di blog ini. Terima kasih atas sokongan pembaca yang dihargai sekalian.
Sekian dulu dari blog author di awal Mei ini.

Selamat membaca.

-thinkaholic-

No comments:

Post a Comment

It may take me hours, days or even months, but I WILL reply to your comment(s). Godwilling.